5 comments on “Lasagna

    • Da stiu ca se foloseste sosul bechamel si-ti multumesc pentru video. Mai toate retele il au ca ingredient, insa eu inca refuz ideea adaugarii unui surplus de faina la un preparat la care unul din ingredinete este deja facut din faina. Incerc sa mai tai din calorii si grasimi atat cat se poate si cum sosul bechamel insemna tocmai faina, unt, lapte … Gusturile mele sunt un pic mai ciudate si asta probabil datorita obsesiei impotriva a tot ce insemna hrana hipercalorica si nesanatoasa.

      Apreciază

      • Da, ai perfecta dreptate … o sa postez o reteta cu sos bechamel dara viitoare.
        Din punctul meu de vedere, cantitatea nu reprezinta o problema … am o adevarata obsesie pentru lupta impotriva grasimilor si caloriilor, insa e doar o obsesie … eu mananc relativ potii mici si cu cat mai putine calorii si grasimi pentru ca asa m-am obisnuit, insa pot manca cat si ce doresc … fara sa fiu nevoita dupa aceea sa alerg pe banda rulanta 2 zile pentru a da jos ce-am pus pe mine, pentru ca nu se depune … sunt norocoasa din punctul acesta de vedere …

        Apreciază

Lasă un răspuns

