8 comentarii la “Dieta South Beach – Plan de meniu zilnic – Etapa II

  1. Intr-adevar, aceasta este marea problema cu meniurile zilnice ale dietelor de tot felul…nu se pot urma, fie din cauza timpului, care nu permite prepararea acestoara, fie din cauza bugetului restrans.

    Model de meniu zilnic orientativ
    1.Dimineata: o felie de paine neagra cu lapte degresat sau cu o omleta. Ai mai putea manca o ceasca de cereale integrale (dar nu musli, pentru ca are fructe uscate, care contin foarte mult zahar) si iaurt dagresat, sau un sanwich cu sunca de pui si frunze de salata verde.

    2.Gustare: fructe – mere, piersici, caise, pere.

    3.Pranz: pui la gratar cu salata sau legume sau peste la gratar cu salata sau legume.

    4.Gustare: iaurt sau 1 ceasca lapte degresat

    5.Cina: Pulpa de vita la gratar cu salata sau o portie de ardei umpluti sau rosii umplute cu carne slaba si orez integral sau de post . De asemenea, mai poti maca o portie de paste integrale cu sos de rosii.

    Ceea ce vreau eu sa mentionez este ca nu trebuie neaparat sa manaci exact alimentele din planul de meniu pe care eu l-am postat aici. Acest plan de meniu al dietei South Beach este orientativ. Din el iti poti alege tu ce iti place sa mananci si sa-ti formezi un meniu propriu , evident tinand cont de alimentele permise.

    Apreciază

  2. Multe diete esueaza tocmai din cauza acestor planuri zilnice de meniu. Majoritatea celor ce citesc planurile de meniu ajung la concluzia imposibilitatii urmarii lor. Este greu, cum am spus si mai sus…timpul, banii sunt factorii esentiali care ii determina pe majoritatea celor ce vor sa slabeasca sa se opreasca in fata acestor planuri zilnice si sa priveasca dorinta piererii kilogramelor ca pe o bariera imposibil de trecut.
    Cea mai simpla moaliate de a slabi este sa-ti schimbi modul de viata, modul de alimentatie mai bine spus , ceea ce va duce implicit la schimbarea metabolismului si la pierderea kilogramelor in mod vizibil si cat mai natural , fara sa apara efectul yo-yo (reacumularea kilogramelor). Adoptarea unui regim alimentar corect nu este nici costisitoare si nici lipsa timpului nu poate fi un impediment si ar trebui sa devina on obiectiv importnt pentru fiecare dintre noi. O alimentatie corecta insemna un echilibru de nutrienti si mentinerea unui numar de calorii necesae organismului, nimic mai mult.

    In primul rand, trebuie sa renunti complet la alimentele care contin carbohidrati simpli (faina alba, painea alba, orezul alb, zaharul alb). Aceste alimente rafinate au un impact dezastruos asupra organismului. Nu-ti cere nimeni sa renunti la carbohidrati , organismul are nevoie de carboxidrati, este doar o problema de inlocuire … inlocuiesti produsele rafinate cu variantele lor integrale (paine integrala, paste integrale, orez integral, orez salbatic, zahar brun), care contin carbohidrati complecsi.Carbohidratii complecsi au un indice glicemic mai mic si sunt prelucrati lent in procesul de digestie, astfel ca energia pe care o ofera este eliberata treptat.
    Renunta total la produsele de tip fast-food sila produsele procesate (salamuri, parizer …etc). Le poti inlocui cu piept de pui sau orice alta carne slaba gatita la cuptor cu foarte putin ulei sau la gratar) alaturi de o salata. Carnea este o sursa importanta de prioteine, de aceea ar trebui sa faca parte negresit din alimentatie … zilnic, sau o data la doua zile ai putea consuma carne, perparata simplu – la gratar. Albusul de ou iarasi este o sursa bogata in proteine , din pacate galbenusul contine foarte mult colesterol, insa poti sa consumi 3 oua pe saptamana daca nu ai probleme de sanatatecare sa interzica consumul de oua.
    Include in regimul alimentar pestele, care contineacizi grasi saturati, in special Omega-3, absolut necesari in mentinerea unei sanatati optime. Poti manca ton, somon, macrou, hering, macrou sunt surse bogate de acizi grasi tip Omega.
    Produsele lactate grase (lapte, iaurt, branza) trebuie sa le inlocuiesti cu varinata lor degresata sau cu grasimi moderate 0-2%.
    De asemenea, consuma fructe, oleaginoase (seminte, alune, nuci – moderat, ca o gustare) si cat mai multe legume … legumele, zarzavaturile. Salatele nu ingrasa, au minimul e calorii, in schimb sunt pline e vitamine si nutrienti. De asemenea, consuma fasole, naut , quonoa, linte Au fiecare in jur 170-180 calorii /100 grame fierte, asa ca nu ingrasa … Consuma oricare din acestea iti place … nu trebuie sa le consumi pe toate obligatoriu, si nu cantitati enorme… Consumi ce iti place, important este ca ceea ce consumi sa fie sanatos, nu fast food, nu mezeluri, nu grasimi, nu margarina (are grasimi hidrogenate, foarte periculoase)
    Renunta la bauturile carbogazoase (cola, pepsi si tot soiul de sucuri). Le poti inlocui foarte bine cu ceaiuri, indeosebi ceai verde, sucuri de fructe, apa plata.
    fructe in cantitati cat mai mari pentru a oferi organismului fibre, vitamine si minerale. Toate acestea, sunt elemente ale dietei mediteraneene si daca poti inlocui produsele indicate, nu ai cum sa nu slabesti si te vei simti mult mai bine. meriat sa incerci … chiar nu este greu. Probabil primele zile sunt mai draconice, insa se poate.

    Apreciază

  3. You are so cool! I do not believe I’ve read through a single thing like that before. So good to discover somebody with a few original thoughts on this subject. Really.. many thanks for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with a bit of originality!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s