6 comments on “Caponata Greceasca

  1. Mi-as dori sa am cunostintele si timpul necesar pentru asa ceva … mai ales mi-as dori sa stiu ca daca as scrie asa o carte vreodata ar si folosi cuiva … dar cred ca este inutil …
    Cunosti vorba aceea „n-ai cu cineeeeeeeeeeeee” … este perfect valabila cand incepi sa dai sfaturi unora care intr-adevar au nevoie …

    Apreciază

  2. Sunt multe persoane care constientizeaza beneficiile alimentatiei asupra organismului, insa … sunt mult mai multe care nu numai ca nu au habar, dar efectiv, refuza sa asculte …
    Doar uitandu-ma la supermarket … in cosurile cumparatorilor … ma ingrozesc de ceea ce vad …
    Sa mai dau un exemplu … in zona unde am biroul este o mare gogoserie-covrigarie … crede-ma de la prima ora, miroase a ulei ranced … dar … nu are importanta … au o vanzare incredibila. Nu inteleg cum poti sa mananci niste gogosi facute intr-un spatiu unde miroase oribil …
    Dar, poate ca sunt eu exagerata …

    Apreciază

Lasă un răspuns

