8 comments on “Shakshuka – Oua ochiuri in sos de rosii

  1. mi-am facut si eu la fel. nu era chiar aceeasi reteta, comparatia intre imagine si ce mi-a iesit mie, este mare. Dar la gust a fost super. Combinatia intre sarat/iute sau picant a fost ok, cat si sosul care iti poate taia aceea iuteala. Posta buna, celor ce incearca. Merita.

    Apreciază

  2. Sunt zeci de retete pentru ouale in sos de rosii … unii le prepara pe flacara de la aragaz, altii in coptor, unii le fac simple, altii adauga tot soiul de alte ingrediente sau condimente … depinde de gustul fiecaruia … eu le pregatesc cam in genul retetei scrise mai sus (este o reta de baza) … poate uneori mai adaug cate ceva … depinde de moment …
    In general, eu nu gatesc dupa retete … am bine stabilite notiunile de baza pentru mancaruri, insa uneori mai si improvizez si iese bine … Nu sunt o mancaciasa si nici nu am timp sa imi petrec toata ziua in bcatarie, insa cand gatesc o fac cu placere si incerc sa dau culoare si aspect si mult gust mancarurilor … Imi plac mancarurile condimentate , picante , cu gust … Eu gust mancarurile, nu sunt adepta retetelor de genul ” 5 boabe de piper, 3 foi de dafin, 5 grame sare …etc” … De regula, mancarurile trebuiesc gustate si atunci vom scapa de gospodina robot , care daca nu are 5 boabe de piper renunta la a mai gati acel fel de mancare …
    Iar cadn incerc o noua reteta, procedez la fel … citesc, iau notiunile de baza, apoi imi fac treaba intr-un mod personal …

    Apreciază

Lasă un răspuns

